2009. február 12., csütörtök

Roncs '57 Chevy Stepside 2.

Először mindent lefújtam PrismaColor matt feketével. Az alváz alapszíne egyébként is fekete, az ajtókárpitokat és a padlót is feketére akartam festeni. Ez a festék erõsebb, mint a makettfestékek, de jó alapot ad a pigmenteknek is.
Megcsináltam az ajtónyitót és az ablaklehúzót is. Nagyon nem dolgoztam ki, mert nem fog látszani, de a maketten csak panelvonalként jelölték, és ez nagyon nem tetszett. A kormányra szerelt automataváltó kart levágtam, (az enyém egy V8 Edelbrock motoros kéziváltós darab), a kormányoszlop bal oldalára pedig indexkart készítettem húzott szálból.
A meglepően jó műszerfalat kékre festettem, amit Vallejo akril fehér és sötétkék keverékéből állítottam elõ. Kicsit világosabban ez lesz a külső szín is. A festés előtt a kilométeróra számlapját kimaszkoltam. A festésnél a pre shading eljárást alkalmaztam, a sík felület közepét vastagabban fújtam, a széleknél vékonyabban, így ott sötétebb. Talán látszik a kesztyűtartó fedelénél. A maszkolások levétele után feketével átmostam az egész műszerfalat, amit bátran megtehettem, hiszen az alap akrilfesték. Fehérrel szárazecseteltem a kilóméterórát, így láthatóvá és olvashatóvá váltak a számok is, majd fényes akril lakkal zártam le.
A végén nagy adag CMK porszín pigmentporral ecseteltem át az egészet, majd matt akril lakkal fixáltam.
A képen jól látszik a különbség a festett és a porozott állapot között.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése