2009. október 21., szerda

Memories from the past

Egy kis diorámába kezdtem bele, a főszereplő a Des Kit 1:35 méretarányú műgyanta Citroenje.
A Citroen egy egykori FFI (francia ellenállás) festésű lesz, egy borospincének használt egykori bunker előtt fog rozsdásodni (korábban láttam az ilyen fajta használatot). Nem célom a valóság másolása, a hangulatot szeretném jól visszaadni cél az örömmakettezés.
Egy figurát kell hozzá vennem, terveim szerint a pozsonyi versenyen.
A kitet ebben az állapotban kaptam, ahogy a képen látható, több alkatrész, elsősorban az alváz és a karosszéria le volt alapozva.
A gyanta kithez szép motort adnak, de a motorháztető egybe van öntve a karosszériával, így ezt nekem kellett kivágnom, majd a hiányzó részeket pótolnom. A hűtőrácsot belülről elvékonyítottam, így áttört lett, ahogy a valóságban is. Ez az állapot látszik a képen, a méreteket az 1 eurós érzékelteti. A motort még be kell kábeleznem, de jól látszik így is az akkor forradalminak számító elrendezés, váltó a motor előtt, elsőkerék hajtás, független felfüggesztés. Ezért is kapta a Traction Avant (hajtás elöl) megnevezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése