2010. május 19., szerda

M9 ACE - 2

A héten történt egy kis haladás, kész az alapfestés. A Tamiya Nato színeivel fújtam meg (picit világosítva mindegyiket), Blu Tack maszkolással.
A páncéltest alja és a görgők összerakás után hozzáférhetetlenek, ezért előre festettem, koszoltam.
A tolólap festése: az első réteg PrismaColor krómezüst, arra jó vastagon matt Gunze lakk. Ez tökéletes matt fémszín.
A tolólap felső része alu, ezt hagytam úgy, hajlakkos technikával visszakoptattam róla a festéket. Először egy világosszürke alapozót vittem fel rá, a fotókon is látszik, ezután a többi színt.
Középső rész: a matt fémszínre vízzel kevert pigmentport vittem fel ecsettel, majd száradás után letöröltem a felesleget. Utána matt lakk.
Alsó él: Enamel rozsdaszínt kevertem össze barna fugaporral, és egy rövid szőrű ecsettel feltopfoltam. Ettől rücskös. Matt lakk jött erre is.
Persze még nincs kész, de alapnak jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése