2013. október 18., péntek

KrAZ-255B PMP

A PMP-hez vadásztam a neten képeket, mikor megláttam a Kazah hadsereg egyik gyakorlatáról készült képeket. Jó volt a kontraszt a színes Kraz és a régi rozsdás pontonelem közt, nomeg jól látszott, hogy téli havas terepen gyakorlatoznak. Némi keresgélés után találtam több fotót is, és az is kiderült, hogy a magyar egységekhez hasonlóan a Kazah hadsereg jelvényét csak ritkán, akkor is matrica formájában viselték a járművek. Így jelvény nélkül készítettem el.
Azt már rég eldöntöttem, hogy a pontonrakásnak azt a részét készítem el, amikor a még lebegő pontonelemet a csörlővel csukja össze, szerintem ez a leglátványosabb fázis. A többi kép ITT.








2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a model, erdeklodni szeretnek hol lehetne beszerezni egy ilyet vagy hasonlo Kraz 255B ponton szallitot?

    VálaszTörlés