2010. november 4., csütörtök

Szu-25 - 1

A makett a KP Models gyártmánya, ami felújított szerszámmal készül szép tiszta felületekkel, és a dobozban iraki matrica is található.
Amit a gépről tudni kell: az iraki Al Taqaddum bázison található jelenleg is, a google mapson is látszik. A megtalált fotók 2005-től 2009-ig bezárólag szinte minden állapotát fellelik a gépnek. Én a mellékelt képen látható 2005-ös állapotot szeretném megcsinálni (tetszik a danger tábla a gép tetején).
A hajtóműbeömlők illeszkedése rossz, a csatornák belül két fél darabból állnak. Ezt összerakás után tömítettem, majd minifúróba fogott csiszolópapírral (vékony fapálca az alapja) csiszoltam tökéletesre.
Felül a nyitott paneleket elkezdtem berendezni, még sok kábel és mütyür kell bele. Az ülés gyanta lesz, az Eduard maratásokat elkezdtem belerakni a kabinba. Tipikus Eduard, az alkatrészeknek fele jó, a fele felesleges vagy rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése