2010. április 2., péntek

M9 ACE

Egy érdekes és ritka makettnek, az M9 ACE (Armored Combat Earthmover) egyetlen makettváltozatának álltam neki, A makett a Hobby Fan gyártmánya, teljesen mûgyantából készült, Minimannek köszönhetem.
Itt egy dobozbontás róla

Az eredeti kabin tömör, szerencsére a nyitható rész különálló. A vezetőfülke belsejét ezért kimartam, elkészítettem bele a vezetőülést, az irányítókarokat a műszerfalat és még pár alkatrészt, aztán (miután a figurát is beültettem a helyére) elégedetten állapítottam meg, hogy bár jól néz ki ami készült, de semmi sem fog látszani belőle.
A hidraulikaszárakat az eredeti gyanta helyett két eltört fúrószárból csináltam, szép fényesek.

Most ott tartok, hogy nagyjából a makett kész, még pár hegesztési varratot kell csinálnom és pár apró alkatrészt felragasztanom festés előtt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése