2010. április 2., péntek

XFY-1 Pogo - 2

A kabin elkészülte után kifestettem alapszínekkel (szürke-fekete), majd összeragasztottam a fődarabokat. Sajnos minden illesztést tömíteni kellett, aminek az eldolgozása nem kis feladat egy aluszínű gépnél. Elsőre nekem sem sikerült, ebben megerősített egy az illesztésekre felfújt világosszürke réteg. Másodszorra már jobb lett. Szegecselés után jöhetett az aluszín, PrismaColor spray festékkel, amit pisztolyból fújtam a makettre.
A nyomással és a felvitt festék vastagságával játszogatva külön fújtam a paneleket. Mivel a PrismaColornak van egy olyan tulajdonsága, hogy minél vastagabb a réteg, annál fényesebb a felület, így többféle aluszínt lehet előállítani egyfajta festékkel. Ez ebből a szögből leginkább a vezérsíkon látszik. A kötelező 3 nap száradás is megvolt, így holnap elkezdem a kisebb alkatrészeket felpakolni a makettre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése