2009. december 2., szerda

Bf-110 - winter camo - 1

Már megjelenésekor beszereztem az Eduard Bf-110E makettjét. Egyik kedvenc típusom, összeraktam már több 72-es és 48-as verziót is.
Ezt a makettet a ZG1 Wespe század dongós jelvényével és téli festéssel fogom elkészíteni, mintaként a lenti archív fotót használva.
A maketthez beszereztem a Quickboost motorszetjét is, egyébként dobozból épített lesz. Tervem szerint egy kis téli diorámában lesz, pár figurával, Tamiya, CMK és FM dioráma kiegészítőkkel.
Kezdetnek a kabint raktam össze, kb. 100 darabból áll, az Aires gyanta kabinját közelítõ színvonalú. A kabinba kerül az Eduard dobozban lévõ színes maratásának legtöbb darabja. Sajna az RLM02 szín elég raszteres nyomtatású, ezt átfestettem. Ezt leszámítva igazi örömmakettezés volt eddig.

3 megjegyzés:

  1. szia Ákos,

    látom másik 2 munkádról is tettél fel képeket, mi viszont nagyon várjuk a Wespe folytatását :)

    VálaszTörlés
  2. Egyelőre elment a kedvem tőle, mert olyan pocsék a motorgondolák illeszkedése, amit még semmilyen makettnél nem láttam.

    VálaszTörlés
  3. hát ez megdöbbentő! :-o
    ejnye Eduard.
    vajon a Royal Class dobozukban is így van ez? olvastam, h abba már a hibákra vonatkozó visszajelzések alapján kijavítgatták és egy ultimate cuccot dobtak piacra.

    VálaszTörlés