2009. december 21., hétfő

UAZ-452 D, platós UAZ - 2

A kabin nagyjából kész, még a legfinomabb csiszolás, és a belső felület van hátra.
A hátfal és az oldalfal találkozását reszelővel majd csiszolással gömbölyítettem le, belülről kétkomponensű ragasztóval erősítettem meg, és ebből alakítottam ki a belső lekerekítést, így a falvastagság az eredeti maradt. A hátlap 1 mm-es sztirolból készült. A két ablaknál a gumitömítéseket a sztirolból faragtam ki reszelőből kialakított célszerszámmal, így nem külön darab, szilárdabb. A falvastagság megőrzése miatt a belső oldalra még egy 0,5 mm sztirol került, ebbe kicsit nagyobb ablaknyílásokat vágtam, így könnyű lesz üveget ragasztani bele.
A négy merevítés melegen húzott sztirolcsík, amit előzőleg megfelelő profilra faragtam.
A hátsó motorburkolatnál puhafa lécet faragtam formára, majd erre melegen húztam sztirollapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése