Alakul a GAZ is, kész az alapfestés és a visszakoptatás.
Így fog kinézni a dioráma nagyjából. Az alap OBI fenyő polc, az oldalak 2 mm-es műanyaglap (íróasztal könyöklő), a töltőnyag purhab.
2009. július 30., csütörtök
2009. július 27., hétfő
2009. július 22., szerda
After the Storm - 3
Ebben a melegben nem megy a makettezés...
Azért készül az UAZ alapfestése és a dioráma alapja is megvan.
Azért készül az UAZ alapfestése és a dioráma alapja is megvan.
Címkék:
After the Storm,
UAZ-452
2009. július 13., hétfő
After the Storm - 2
Az ajtót a gersekaráti versenyen festettem, itt használtam élesben először fedőfestéknek is enamelt. Az alap zöld Revell, majd hajlakk, erre Humbrol homokszín jött. Jobban kell rá vigyázni mint a Vallejoval, viszont sokkal kisebb kopásokat lehet csinálni. Valami hasonló lesz az egész.
Címkék:
After the Storm,
UAZ-452
2009. július 9., csütörtök
After the Storm
Az idén Miggyuri (Pintér György) megkért arra, hogy Gersekaráton látványmakettezzek, amire természetesen igent mondtam. Tőle származik az alapötlet, miszerint a verseny egyik támogatója, a Minimanfactory által felajánlott műgyanta makett legyen, az amin a fogásokat bemutatom. A lehetőségek közül a most megjelent UAZ-452-est választottam.
Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen az UAZ-ból, ami látványos, de mégsem kell szétvágni a makettet és nem zöld a festése. Felmerült, hogy a falumban található körfûrészes gépet építem meg, de túl nagy munka lett volna, mivel az a platós alváltozatra épül.
Aztán körvonalazódott a végleges ötlet. Irakban, Multa Gap-nál többszáz iraki jármûvet lõttek szét az amerikaiak, ami jármű viszonylag épen maradt, azt pedig otthagyták. Ennek a résznek egy kis részletét fogom kiragadni egy az út mellett félig az árokban lévõ Gaz-66-ossal (Revell) és az UAZ-zal, amint az amerikai katonák éppen vizsgálgatják. A figurák a Verlinden gyártmányai lesznek.
A sorjázás nagyjából kész. Az eddigi építés során különösebb probléma nem fordult elő, minden illeszkedett a helyére. A karosszéria felületén azonban látszanak a mesterdarabon ejtett csiszolásnyomok, ezért az egész karosszériát 800-as papírral csiszoltam meg. A motor a Military Wheels készletéből származik, ahol kellett átalakítottam. Nagy segítséget nyújtott, hogy én ilyen típust szereltem elég sokat. A helye ki van alakítva az öntvényben, így csak a motort kellett beleszerkeszteni.
Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen az UAZ-ból, ami látványos, de mégsem kell szétvágni a makettet és nem zöld a festése. Felmerült, hogy a falumban található körfûrészes gépet építem meg, de túl nagy munka lett volna, mivel az a platós alváltozatra épül.
Aztán körvonalazódott a végleges ötlet. Irakban, Multa Gap-nál többszáz iraki jármûvet lõttek szét az amerikaiak, ami jármű viszonylag épen maradt, azt pedig otthagyták. Ennek a résznek egy kis részletét fogom kiragadni egy az út mellett félig az árokban lévõ Gaz-66-ossal (Revell) és az UAZ-zal, amint az amerikai katonák éppen vizsgálgatják. A figurák a Verlinden gyártmányai lesznek.
A sorjázás nagyjából kész. Az eddigi építés során különösebb probléma nem fordult elő, minden illeszkedett a helyére. A karosszéria felületén azonban látszanak a mesterdarabon ejtett csiszolásnyomok, ezért az egész karosszériát 800-as papírral csiszoltam meg. A motor a Military Wheels készletéből származik, ahol kellett átalakítottam. Nagy segítséget nyújtott, hogy én ilyen típust szereltem elég sokat. A helye ki van alakítva az öntvényben, így csak a motort kellett beleszerkeszteni.
Címkék:
After the Storm,
UAZ-452
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)